Pages

Jan 17, 2011

Selamat Bercuti!

salam allaik.

Lama x update blog nie.. lbih kurng sminggu ah.. bukan pa. tpi sibuk dgn exam n hal2 dokumen perlu dibereskan untk bercuti.

Alhmdulillah.. bru nie dikejutkan juga dgn result exam kulliyah. alhmdulilla brsyukur pdaMu sbb x jangka dpt muaddal mcm tu.. syukran jazilan Ya Duktur! cukup2 mkn ja..

bila dah hbs exam.. haaa... tibalah msanya untk bercuti. dah hbs pown sem 1. pejam celik dah nk msuk 5 bulan dah aku dibumi Jordan nie. alhmdulillah..

Pada Kali ini , aku dah kwn2 aku (aku , adzha , arif n hafidz) telah memilih destinasi yg sesuai iatu .... Mesir..
alhmdulillah Allah permudahkan sgala urusan2 ke sna.. syukur..



insyallah.. doa2kn lah aku selamat pergi dan pulang berrehlah dri Mesir. nntikan gambar2 percutian kmi di sna.. insyallah...


cooming soon!

No comments: